Reacties

Geplaatst op

Wij willen iedereen die ons in de voorbereiding heeft geholpen en met name alle vrijwilligers hartelijk danken voor hun inzet.
 

Wij hopen voor een volgende editie weer op dezelfde hoeveelheid steun te kunnen rekenen.

Hieronder een selectie uit de vele reacties die we hebben gekregen na het afgelasten van de editie van dit jaar.

“Bar jammer dat morgen niet doorgaat. Ook zulke beslissingen moeten jullie nemen. Veel respect voor jullie om dit alles te organiseren.
Om toch positieve draai aan te geven; bij deze solliciteer ik voor een rol in 2019 in het schouwspel.”

“Wat een vreselijk besluit te moeten nemen. Respect. Volgend jaar pakken we ‘m hier weer op! Succes. ”

“Da’s jammer zeg. Zoveel organisatie en dan zit het weer zo tegen. Volgende keer zomereditie. 👍”

“Persoonlijk heb ik met deze “domper” weinig moeite, maar ik heb het met de decorbouwers te doen, in het bijzonder met de mannen die zich hebben ingezet met “Meunigisch haven”, het was een PAREL in de pastorietuin, ik hoop dat ze het met een week verwerkt hebben, afsluitend wil ik met de woorden van de Baron: “DE HAMMENAREN LATEN ZICH NIET KISTEN”.
vr. gr. J.de Klerk, schrijver van Baron A.W.van Pallandt.”

“Wat een vreselijk, maar begrijpelijk en dapper nieuws! Al jullie voorbereidingen voor niets. Ik had er erg veel zin in en hoop dat er nog vele edities zullen volgen.”

“Bedankt voor je mailtje ! Wat ontzettend jammer ! Vooral ook voor jullie en al jullie voorbereiding, er is ontzettend veel werk verzet! Maar ik snap jullie beslissing uiteraard.”

“Verschrikkelijk jammer…wat een werk..😢ben er letterlijk ziek van!”

“wat ontzettend jammer maar wat een moedig besluit. Zal niet meegevallen zijn…….”

“Het is heel erg jammer maar een moeilijk en dapper besluit! Dank aan alle mensen die hier al zo lang zo druk mee geweest zijn!💐👍”

“Fijn dat vele mensen het jammer vinden, wij vinden het ook super jammer dat dit mooie evenement niet door kan gaan, ook voor de ondernemers en goede doelen…..Het was vast geen makkelijke beslissing … ook fijn om te lezen dat er mensen zijn die vast tijd over hebben om te helpen om dit grote evenement tot een succes te maken aangezien ze opbouwende en ondersteunende feedback geven. Het kost maar een half jaartje of soms een jaartje van je tijd ….”

“Dan de kroeg maar in.Jammerrr.”